Διάρκεια
80’Θέσεις
300Χώρος
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Αίθ. Αιμίλιος Ριάδης (Μ2)Διοργάνωση: ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Α’ Μέρος
Joy Alpuerto Ritter: “Babae”
Ένα σόλο έργο διάρκειας 30 λεπτών εμπνευσμένο από το «αριστούργημα της παραξενιάς», τον Χορό των Μαγισσών της Mary Wigman. Μεγαλωμένη και κλασικά εκπαιδευμένη στη Γερμανία, η Joy εξετάζει κληρονομικά λεξιλόγια, αναδιαμορφώνοντας τι σημαίνει να καλείς τη δύναμη και τις μυστικιστικές πρακτικές της γυναίκας ως μάγισσα. Συνδυάζοντας τους φιλιππινέζικους παραδοσικούς χορούς, που αποτελούν και τις ρίζες της, την κλασική της εκπαίδευση και το χιπ χοπ & voguing, το Babae είναι μια αλληλεπίδραση μιας γυναίκας ανάμεσα στις ζωώδεις και αισθησιακές ιδιότητες της τελετουργίας και της δύναμης.
Χορογραφία / Χορεύτρια Joy Alpuerto Ritter
Μουσική Vicenzo Lamagna
Φωτισμοί Arne Schmitt / Joy Alpuerto Ritter
Κοστούμια Lan Behrendt DYAO
Καλλιτεχνικός βοηθός Lukas Steltner
Β’ Μέρος
Dickson Mbi: “Duende”
Αυτό το εικοσάλεπτο σόλο, σε πρωτότυπη μουσική του Roger Goula, συνδυάζει διαισθητικά αναμνήσεις από την προγονική αφρικανική κληρονομιά του Dickson, τις ελίτ δεξιότητές του στο popping και την εκπαίδευσή του στον σύγχρονο χορό. Ένα ταξίδι, μια ανάμνηση, ένας προβληματισμός, μια τελετουργία και μια προσωπική αφήγηση του Dickson. Το Duende είναι μια αποκάλυψη της ψυχής, που σπάει τη συνήθεια να κρύβουμε αυτό που είμαστε και, αντιθέτως, να βρίσκουμε την αυτοπεποίθηση να εκθέτουμε την ψυχή μας, την ιστορία της και τα συναισθήματά μας. Ο Dickson Mbi δημιουργεί ένα απόκοσμο παραμύθι που ζωντανεύει τα συναισθήματα που αποκαλύπτονται σε αυτές τις στιγμές φωτός.
Χορογραφία / Χορευτής Dickson Mbi
Μουσική Roger Goula
Φωτισμοί Fabiana Piccioli